Zacatecnicky dotaz fungovani 74373(74573)

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Úterý Březen 27 14:38:13 CEST 2012

OC je spravne na zemi
LE (pin 11) kdyz je na vcc tak data prochazeji volne na vystup.
Tj kdyz budete cvakat vypinacema na vstupu tak se budou rozsvecet a
zhasinat ledky
Kdyz v pozadovanem stavu pripnete LE na zem tak zustanou data zachycena
na vystupech a ledky budou svitit
podle posledniho stavu na vstupech.
Mate zapojenou zem a napajeni 10-gnd ,20-vcc?
Jestli jste z Prahy tak se ozvete a muzete se zastavit.
   Fanda