Zacatecnicky dotaz fungovani 74373(74573)

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Březen 27 14:36:00 CEST 2012

No jestli je odpor pred LED nebo za ni je nepodstatne, je to v serii.
Pokud to mate zapojene takto, tak OE dejte na GND, LE na +5V a pokud
stisknete nejake tlacitko, ktere mate na +5V, tak se musi rozsvitit
prislusna LED. Pokud ne, mate neco spatne zapojene.

Martin Hanek