[OT] GPS system Galieo

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Úterý Březen 27 05:47:16 CEST 2012

dobry den.
v eu je problem, ze chteji udelat automaticky system upozornovani na nehodu. tedy kazde auto bude povinne vybavene modulem podle narizeni smernice xxyy eu a bude se pouzivat, jak si nekdo zrovna vzpomene.
takze za uzitecnou funkci, je pripravena dalsi tajna opruz akce + penezovod pro firmy co to budou zavadet, hlidat, provozovat atd.
pokud to tak nedopadne, jen dobre, ale moc tomu neverim ...
me by zatim stacilo, aby navigace ukazovala on-line provoz a problemy na silnici. i to je zatim pohadka na dalsi roky ...
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
Sent: Tuesday, March 27, 2012 2:30 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] GPS system Galieo

 27.3.2012, 2:06:21

Urcitym problemem je rychlost. Kdyz zapnu navigaci na sve nokiji, tak v idealnim pripade dostanu souradnice za cca 6 min. coz v pripade kdy jde o zivot neni nijak malo. U galilea to mozna bude, diky velkemu poctu druzic lepsi.
Druha vec je, ze pro mnoho lidi je navigace to, co jim rika "zahni do prava, po 300 metrech druhou ulici vlevo...". Ze existuji nejaka cisla, ktera udavaji jejich polohu vubec netusi.
Treti veci je, ze ne vzdy je clovek schopen neco cist a diktovat (stres, zraneni, napadeni utocnikem). Takze pokud to  tydlyfon udela automaticky, muze to byt vyhoda.
Ale prirozene, je to funkce tydlyfounu, ktera neni vazana na konkretni navigacni system.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz