PC jako Acess Point

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Březen 26 22:10:02 CEST 2012

 26.3.2012, 22:02:49

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Tomáš Vymětal napsal:

> Ona je primárně otázka .. k čemu to? Řešil jsem něco podobného (wifi
> doma pro notes a mobily),
No presne k tomuhle. Nejak mi doma pribyvaji ruzne krabicky a placicky
s moznosti pripojeni k siti siti, coz bych rad realizoval bez nutnosti
cpat dalsi penize telekomunikacnimu oligopolu

> podporu měla přímo deska, tak jsem to zkusil
> takto. DHCP podpora nulová, pomohlo použití alternativních driverů, ale
> zařízení stejně nešla připojit po odpojení (bylo nutné restartovat
> dhcp). Obdobné problémy měly klasické pci wifi adaptéry (pár jsem si
> jich půjčil). Většinou jsou tahle zařízení uvažována jako klienti a to
> dobastlování AP funkcionality nedělá dobrotu. Primárně bych se zajímal o
> to, jestli to bude umět to dhcp (tedy pokud bude potřeba),
Ech, to ja jaksi nevim, jestli to DHCP potrebuju nebo ne. Moje
znalosti sitariny konci u krimpovani kabelu. Ty lehke veci, co s tim
souvisy, mne jaksi minuly.