[OT] Vestavne LED osvetelni?

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pondělí Březen 26 15:23:55 CEST 2012

Ja koupil jeden kus na testovani
http://www.dealextreme.com/p/1w-80-90lm-warm-white-led-ceiling-lamp-light-with-led-driver-85-265v-80125

Provedeni je docela kvalitni (kartacovany hlinik tak 2mm) . Reflektor se da po jedne ose natocit. Pokud by to oslňovalo, dalo by se vymenit sklicko za nejake matne (muselo by se nechat nekde narezat), pripadne tomu omezit na menici proud.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jiří Kučera
Sent: Monday, March 26, 2012 3:03 PM
To: HW-news
Subject: RE: [OT] Vestavne LED osvetelni?

Hranatych az tak moc neni, popravde zacinam uvazovat o vlastni vyrobe. Preci jen 0,3W 4x bila LED a ramecek z plastu za 400Kc, je trochu mimo. Zvlaste kdyz jich chci par desitek ks (orientacni osvetleni na schody a do dvernich ramu) Celo bud z lestene mosazi ci medi, pripadne kartacovana ocel.

Otazka, kde koupit , plech z kartacovane oceli nebo z mosazi ci medi v kvalite povrchu vhodne pro lesteni , sila 1,5 az 3mm?
Sklo by nemel byt problem udelat z opaloveho skla, tedy pokud ukecam sklenare, aby mi narezal takove pidi kousky.
Problem trochu vidim v spojovani trubky tela svitidla s celem. Nejjednodusi by bylo bodove spajet mosazi, ale nevim, kdyz na 2mm plech sahnu z jedne strany plamenem, nebude to na druhe strane videt? Nemate s tim zkusenosti?

Med a mozna i mosaz by se zrejme musela po vylesteni prelakovat. Muzete doporucit bezbarvy lak vhodny na lestene barevne kovy?

Jirka