Vymena baterek v UPSce

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Březen 26 14:33:37 CEST 2012

No tak to ze vam nekdo neco proda (smejd) a vy si to koupite se v nasi
vysoce kapitalisticke zemi povazuje za vas problem - protoze jste mel
moznost si to nekoupit. Toz tak...

Jsou baterky a baterky - gelovky se delaji jadnak jako zalozni do DC
zdroju a pak ty do UPSek. Ty prvni v UPS fungovat nebudou, obracene ano.

Nedavno jsem sem daval tip na slusne baterky.

P.S. k tomu PZ prispevku - nejen ze to nejde vyndat, hori a coudi, ale
jeste z toho tece varici kyselina a samozrejme to nejde vypnout

Meli jsme tu veselou prihodu s kolegovo APC - kdy mu to tohle udelalo
postavene na stole vedle PC. Nastesti se to stalo v pondeli pul hodiny
co jsme prisli do kanclu.

Radek Vicek