Jak detegovat vdsl signal

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Březen 25 21:46:54 CEST 2012

Zdravím,
  obecně splitter nemusí být jen kvůli telefonu. Dalším důvodem je oddělení
DC složky (pro napájení telefonu) od modemu. Některé modemy totiž mají na
vstupu trafo bez kapacitního oddělení, takže mají DC smyčku, a to by se
nelíbilo ani tlf ústředně (neboť linka by se stala nedostupnou), tak ani
tomu modemu - DC proud by sytil to tráfko, což by neprospívalo jeho
parametrům.
  Zdraví Pavel