Jak detegovat vdsl signal

David Belohrad david na belohrad.ch
Neděle Březen 25 15:40:20 CEST 2012

Zdravim.

Donedavna jsem mel doma 5mbit adsl. Rychlost mi přestala stačit, tak jasem se dohodl s svým providerem na zapojení 20mbit vdsl. Nemám velkého providera, je to malá firma a musí zadat swisscom o zapojení linky (asi připojeni dslam). Dohodil se určitý termínkdy mělo dojit k přepojení na nonou službu. V den přepojení bohužel přestalo fungovat všechno.tedy telefon (analogový) pořad funguje. Nefunguje ale ani adsl ani vdsl.

je možné nějak zjistit kde to vázne? po kolika vodicích se signál přenáší? mělo by to jit po svou jako standardní linka. Problém je v tom, ze fritzbox 7390 modem hlásí že není žádný signál. V paneláku samozřejmě není cat5 kabel, ale obyčejná nestíněná dvojlinka.je možné aby na té lince bylo takové rušeni že modem ani nedetekujepřítomnost DSL? Zda se mi to dost nepravděpodobné vzhledem k tomu že adsl bezvadně fungovalo dlouhá léta.

Neexistuje nějaké jednoduchý způsob jak ověřit, ze DSL signál dorazí až do bytu?  Mám na zítra domluvenou schůzku s technikem ze swisscomu a rád bych o tom něco věděl než do mě začne tlačit nějaké komerční bláboly

samozřejmě to mám zapojené tak, ze z telefonní zásuvky signál vede do splitteru na který je napojený Y kabel který vedesi modemu jak DSL tak pots signál. Na Mojem je pak napojeny klasicky telefon a modem je konfigurovány aby používal ten analogový telefon. Jak jsem psal, telefon funguje,DSL ne.

Každá rada dobrá. Už jsem dva týdny jenom na tabletu

Díky

D.