divne paprsky pri skenovani

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Březen 25 12:06:30 CEST 2012

Ano, levne kompakty, mobilni telefony, navigace, mozna uz i zehlicky, propisky, nuzky a kastroly, ktere se pysni tim, ze maji zabudovany x Megapixelovy fotak s Full HD kamerou se svymi superkvalitnimi objektivy z toho nejlepsiho cinskeho plastu jiste takovehle starosti nemaji :-)))

Ale od poloprofi kamer a od trochu lepsich fotaku nahoru je jiz opticky antialiasing filtr potreba.

Jakub Serych