PC jako Acess Point

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Neděle Březen 25 11:46:19 CEST 2012

Ona je primárně otázka .. k čemu to? Řešil jsem něco podobného (wifi
doma pro notes a mobily), podporu měla přímo deska, tak jsem to zkusil
takto. DHCP podpora nulová, pomohlo použití alternativních driverů, ale
zařízení stejně nešla připojit po odpojení (bylo nutné restartovat
dhcp). Obdobné problémy měly klasické pci wifi adaptéry (pár jsem si
jich půjčil). Většinou jsou tahle zařízení uvažována jako klienti a to
dobastlování AP funkcionality nedělá dobrotu. Primárně bych se zajímal o
to, jestli to bude umět to dhcp (tedy pokud bude potřeba), nicméně v mém
případě to nakonec skončilo jako klasické stále běžící AP pod stolem, o
kterém od té doby nevím.

TV