[OT] eTrex 30 & logovani trasy

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Neděle Březen 25 01:18:30 CET 2012

Původní zpráva ze dne 25.3.2012 od Šerých Jakub:

> Moc jsem se k pruzkumum ulozenych tras zatim nedostal, protoze
> MapSource je udesny kus softwaru, kam mi to z nejakeho zahadneho
> duvodu nejde nacist, a nemel jsem jeste cas instalovat neco
> inteligentnejsiho.

Nejde? Mně to jde. Akorát jsem nepochopil, proč tam nejde editovat
například čas. Zrovna včera jsem z garmina tahal záznam trasy, protože
jsem si zapomněl zapnout hodinky, které používám právě na tu trasu.
Tak jsem načetl trasu do MapSource, ale protože ten garmin nebyl
zapnutý úplně od začátku, musel jsem kousek naklikat a doplnit. To
jde, ale k tomu naklikanému jsem musel časové údaje naťukat ručně v
textovém editoru.

A co ti to hlásí, že to nejde načíst?

> Co povazuji u klasickeho eTrexe za daleko horsi je to, ze se take
> zapomnela vyska a cas bodu (zustaly ciste X,Y souradnice).

Tady se nadmořská výška ukládá:

<trkpt lat="50.6621598266" lon="14.0578514803">
  <ele>137.61</ele>
  <time>2012-03-24T18:46:09Z</time>
</trkpt>

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601