[OT] eTrex 30 & logovani trasy

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Březen 25 01:02:35 CET 2012

Uff, to snad nie. Pamatam si, ze ste pisali, ze ste mali este
ciernobieleho eTrexa, asi toho povazujete za "klasickeho". Ten moj, o
generaciu novsi (este novsie boli HCx) ma logovanie na SD
bezproblemove, ako som pisal. S casom aj vyskou. Myslim tym sucasne
ukladanie logu do pamati aj na SD, archivaciu nepouzivam, ani som
nikdy neskumal, ci take nieco mam.
Do MapSource ide priamo z pristroja natiahnut len to, co ma v pamati.
Data z SD karty treba stiahnut v rezime mass storage
(nastaveni->pripojeni->mass storage), alebo v citacke. Su to tie gpx
subory. V MapSource sa daju normalne otvorit a da sa s nimi bezne
pracovat.
Je fakt, ze asi uz 3 roky sa mapy z mapsource ukladaju do docment &
settings a nie tam, kde by clovek chcel, ale da sa tomu pomoct istou
utilitou, ktora aj nainstalovane mapy konvertuje do starsieho formatu
a uklada, kam chcete. Tiez sa mi nepaci rychlost mapsource a preto
pouzivam povodnu verziu, ktoru som dostal k svojmu pristroju - ta ani
s novym formatom map pracovat nevie, preto konvertujem.

miro