[OT] eTrex 30 & logovani trasy

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Neděle Březen 25 00:58:53 CET 2012

Původní zpráva ze dne 25.3.2012 od Pavel KREJCI:

> No dost velka, je to 10k bodu. Kdyz je pak clovek delsi dobu venku
> a nema kam to stahnout, tak to muze byt relativni pojem.Da se tedy
> zaznamenavat nebo presouvat  na SD nebo ne? :)
> Ukladat do souboru = na SD nebo do vnitrni, nebo si muzu vybrat?
>  Mozna ze jsem jen natvrdlej...

Počkej, to jsi špatně pochopil, jak to funguje. Podívej, ono si to
ukládá tu trasu zřejmě do nějaké vnitřní paměti, podle mě tedy je to
do souboru current.gpx, ale nevím, tak moc jsem to nezkoumal.

V každém případě, jakmile se ta paměť naplní nebo každý den (podle
nastavení) se ta data přesunou do samostatného souboru a zase se paměť
uvolní. V přístroji máš pak haldu souboru GPX s těmi trasami.

Ten garmin má v sobě 1,7 GB paměti, což je flash paměť, která se chová
jako disk, můžeš se v tom hrabat, pokud si připojíš garmina přes USB
jako mass storage. No a to máš jako tu SD kartu, tam jsou všechny
soubory.

Já teď mám například v adresáři Archive 43 souborů, dohromady zabírají
2,5 MB a mají celkem asi 25 tisíc bodů. V jednotlivých souborech je
bodů maximálně 2,5 tisíce, minimálně desítky.

Prostě pro tebe je důležitá ta informace, že ten garmin má velkou
vnitřní paměť, která se chová sama jako SD karta, tj. na ni se to
ukládá. Na ni můžeš nahrát i mapy a můžeš tam nahrát GPX soubory s
keškama a své body a další hromady věcí.

Jak jsem psal, já ani SD kartu vloženou nemám, protože se vejdu a
místa je tam dostatek.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601