Dalkomer - doporucte prosim

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Sobota Březen 24 20:49:32 CET 2012

Mám Toolcraft LDM50 od Conrada. Byl v akci za nějakejch 2k3. Jinak vše co psal kolega můžu jen potvrdit. Nejlíp se s ním měří večer. U toho mýho jsem zkoušel dosah a fakt těch 50m má. Má uchycení na stativovej šroub 1/4". Přepínání pro měření od čela, od zadní hrany a v ose šroubu. Měří v metrech nebo ve stopách. Výpočet plochy, objemu a nepřímé měření výšky dle Pytagora. Podsvícenej displej a libelu. Pogumované pouzdro. Jedinou nepatrnou vadou na kráse je na můj vkus tuhost tlačítek i když jsou to lupavky. Při měření na velkou vzdálenost je pak problém při stisku si přístrojem neškubout.
A jinak se ptejte, ale myslím že jsem řekl vše.
Pavel Glajc