Dalkomer - doporucte prosim

Josef Šíp sip na raab.cz
Sobota Březen 24 20:22:40 CET 2012

Osobne mam BOSCH DLE 50 zrejme splnuje vsechny Vase pozadavky a prezil i stavbu RD.
Objekt zamerite laserem - uvidite na nem tecku cca 3-5mm vuci ktere to meri.
Problemy na stavbe jsou dva, pokud sviti slunicko tak tu tecku na vetsi vzdalenost
proste neuvidite (na 8-10m jsem mel problem), dalkomer ale meri bez problemu,
jen neni videt co vlastne merite.
Druhy problem je opet na delsi vzdalenosti ze, pokud merite vzdalenost maleho objektu
tak ten laser proste neudrzite v ruce v klidu.
Jinak muzu ten Bosch doporucit, vypocet plochy, objemu, neprime mereni ma.
Osobne jsem vyuzil jen plochu a pak pricitani do pameti.
Pokud byste chtel neco konkretniho vyzkouset neni problem.

J.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of KarelM
Sent: Saturday, March 24, 2012 7:49 PM
To: HW-news
Subject: Dalkomer - doporucte prosim

Zdravim
chtel bych si na stavbu koupit dalkomer, Vim ze je tady par lidi co jej pouzivaji, rad bych se zeptal na doporuceni.
Co od toho chci:
-laserovy, dosah alespon 30m, presnost do 2-3 mm/10m, cena kolem 3000.
Nevim nakolik presne jde s nim zamerit mereny objekt, idealne aby mi zmeril i jedinou cihelnou tvarnici polozenou na druhe strane zakladni desky (12m), nevim zda takovy pozadavek je mozny.
Pridavne fce jako neprime mereni vysky a uhlu by se take hodily. Koukal jsem na modrou radu bosch, neco je i v zelene rade, ale proti te mam vrozenou averzi v pripade naradi, nevim jak je na tom zelena merici technika.
Diky za tip
Karel