divne paprsky pri skenovani

Petr Tosovsky PetrTos na altopro.cz
Sobota Březen 24 20:05:18 CET 2012

K jevu ktery jsem popsal dochazi u vzorkovacich/digitalnich snimacu.
Stejne jako u bezneho vzorkovani signalu by muselo dojit k filtraci pred
vzorkovanim = pred snimacim prvkem, takze by na objektiv museli dat
nejaky opticky filtr, coz je asi dost komplikovane aby neutrpela ostrost
obecne.
U analogovych snimacu bude vznik toho jevu asi zalozeny na jinem
principu, i kdyz k urcitemu vzorkovani tam taky dochazi. Nevim.

Tosa