divne paprsky pri skenovani

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Sobota Březen 24 19:06:49 CET 2012

skoda ze to nevysvetlil povodny prispievatel. Chcel som aby to trochu
rozviedol. Povodny prispevok mi pripadal presne ako ukazka nasho
skolstva: "tento jav sa nazyva takto a stretavaju sa s nim v tejto
oblasti". Este sa tam prihodi jedna klisoidna veta (kameramani nemaju
rad). To sa do utorka naucte, v teste bude otazka.
Ale nikto nevie o co vlastne ide a ako a preco dany jav vznika co je
urcite podstatnejsie ako to ako sa dany jav vola.
b.