divne paprsky pri skenovani
Petr Tosovsky
PetrTos na altopro.cz
Sobota Březen 24 18:51:45 CET 2012
Je to dusledek aliasingu ve 2D. Prouzky v obleku maji vyssi prostorovou
frekvenci nez rozliseni snimaciho cipu = vzorkovaci prostorova
frekvence. Funguje to uplne stejne jako u beznych 1D vzorkovanych
signalu, cast spektra se presune do oblasti kde nema co delat a tim ma
vznikne v obraze jina barva. Zkouseli jsme si to jednou na univerzite
pri cvicenich.
Tosa
On 24.3.2012 18:30, balu na home wrote:
> to ze hraje vsetkymi farbami vieme, aj to ze za to moze interferencia.
> Ale skuste to trochu rozviest a vysvetlit preco. Mechanizmus tej
> "interferencie". Preco jemne karovany sedivy oblek hra na obraze
> vsetkymi farbami a nie iba sedou. Celkom ma to zaujima.
> b.
>
>
Další informace o konferenci Hw-list