divne paprsky pri skenovani

Petr Tosovsky PetrTos na altopro.cz
Sobota Březen 24 18:51:45 CET 2012

Je to dusledek aliasingu ve 2D. Prouzky v obleku maji vyssi prostorovou
frekvenci nez rozliseni snimaciho cipu = vzorkovaci prostorova
frekvence. Funguje to uplne stejne jako u beznych 1D vzorkovanych
signalu, cast spektra se presune do oblasti kde nema co delat a tim ma
vznikne v obraze jina barva. Zkouseli jsme si to jednou na univerzite
pri cvicenich.

Tosa