KYZ30

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Březen 23 19:38:40 CET 2012

Dobry den,

bez znalosti aplikacie sa to bude nahradzovat dost tazko. Pokial to
nie je totiz standartny usmernovac, mozu hrat nejaku ulohu aj ine
parametre. Mna osobne zaujali max. pracovna frekvencia, zaverny prud a
forward voltage. Plus ta dioda ma este nejake parazitne vlastnosti,
ktore mozu byt vyuzite v zapojeni. Ono pred 20 rokmi bola technika
inde a pouzivali sa ine principy, dnes sa vyuzivaju hlavne principy na
baze impulznej techniky, v praxi su teda diody rychlejsie, maju ine
charakteristiky a pod.

Pri nahrade by som zacal tym, ze ktora tesla to vyrabala. Vela tych
tesiel sa len premenovalo, ale sortiment je povacsine zhodny. Resp.
najst one-man sro, ktora robi rozne specificke veci z tej Tesly. Zial
bez kontaktov sa nezaobidete, pokial ich nemate moc toho neporiesite a
nezistite. Potom aplikacia v ktorej to bezi a pozriet v roznych
katalogoch vyrobcov. A az nakoniec by som to skladal z 25 vn
usmernovacich diod.

A.