OT: divne paprsky pri skenovani

Tomáš Halabala tomas.halabala na iol.cz
Pátek Březen 23 19:34:31 CET 2012

Detaily neznam, ale nedavno jsem cistil svuj scenner a nedalo mi
nerozkuchat snimaci hlavu. Prekvapilo me, ze uz neni snimac v podobe
listy, ale je to "prachobycejna kamera"! Pomoci nekolika zrcadel se
snima miniaturnim kamerovym snimacem obdelnicek v plne sirce dokumentu,
takze asi ne jenom jedna rada pixelu, ale treba 640x50 pixelu a jak se
hlava pohybuje, obraz se sklada. Podobne ruchy vznikaji i pri
digitalizaci pohybliveho obrazu z analogove videokamery, takze to s tim
muze taky nejak souviset.

Tomas