Odborna praxe

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Pátek Březen 23 18:01:01 CET 2012

Ja po niektore roky mavam z elektrotechnickej priemyslovky chalanov na
prax. Kedysi davno som tam ucil, teraz mam zivnost a stale aktivne
vztahy s byvalymi kolegami. Vzdy sa len niekto zastavi s papierom na
podpis, ze u mna bude niekto na praxi, alebo ze robim konzultanta pre
nejaku pracu. Ani uctovnicka po mne nikdy nic ine nechcela. Tak snad aj
tato informacia pomoze...

Jaro