Spolehlivost virtualniho HW

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Březen 23 10:50:57 CET 2012

No zatim s virtualama pracuju cca rok (ted uz vyhradne jen VMware) a
zatim nebyl absolutne zadnej problem. Dokonce jsem nedal ani na to co
jste tu pred casem psal a jedou nam na tom ASE od Sybase (zatim v
testovacim a vyvojovem rezimu) a vsechno jak z praku.

OS co pouzivame je Ubuntu, CenOs, Win 2003 a 2008 Server (i R2).

Aplikacne SQL Sybase ASE 12.0 az po posledni 15.7 (32 i 64b), Apache a PHP.

Radek Vicek