overeni dostupnosti URL

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pátek Březen 23 10:47:44 CET 2012

At zkusi vymazat cookies toho serveru. Kdysi se mi stalo neco podobneho.
Nejaka posledni navsteva serveru si do cookies zapsala nejake
uzivatelske presmerovani a pri pristi navsreve nebyl cil dostupny. Po
smazani cookies stranka normalne nabehla a fungovala.
Milan