Zacatecnicky dotaz fungovani 74373(74573)

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Středa Březen 21 15:53:31 CET 2012

Zdravim pritomne.
Vim, ze je to jednoduche, ale rad bych vedel co delam spatne. Mam 74373, na vstupech odpory na GND. Na výstupu přes odpor LED. Paklize dam +5V na vstup, tak by mela LED zustat svitit dle prislusneho vstupu. Nicmene se to nedeje. Pouze v pripade, ze je LE na +5V LED blikne po dobu +5V na vstupu. Jak maji byt spravne zapojene piny OE a LE? Do datasheetu jsem samozrejme nahlizel, ale s moji anglictinou mi to neni moc jasne. Neni nekde funkcni schema? Ja jsem nic slusneho nevygooglil. Jen schemata, kde je to privedeno na piny procesoru a to mi moc nerika. Nekamenujte mne, jen se snazim jako zacatecnik nahlednout do taju TTL.

MZ