Re: Projekt Maximite

Mne se zda ta cena prijatelna. Jeste za dve stovky nejaky zdroj, monitor
a klavesnici bych mel zadarmo z vyrazeneho PC, akorat by mi vyhovovalo,
kdybych mohl k zaznamu dat a prenosu z/do PC vyuzit obycejnou flesku
(jeste jsem ty dokumenty k tomu necetl) a znal nazor nekoho, kdo uz
to ma a pouziva. Pokud by to nahodou bylo na dve veci, nerad bych byl prvni
kdo to zjisti.
Pokud si nekdo myslite, ze byste neco takoveho dovedli vyrabet, za tuhle cenu
prodavat a jeste na tom slusne vydelat, myslim, ze bych si od vas jeden kus
rad koupil.