Re: Zapojení znakového LCD displeje MC1602E-SBL/H a podsvícení

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Březen 20 16:23:51 CET 2012

Koupil jsem kdysi na Aukru hromadu displeju 16x2 a tam to bylo velice
podobne, take byly prohozene bud napajeci vyvody, nebo vyvody pro
podsvetleni, ted si nejsem jisty. Kazdopadne na desce displeje byla spravna
mista pro predratovani propojkami (klasika 0R v SMD), takze jsem odpajel ty,
co tam byly originalni a prehodil jsem je do jinych pozic.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, March 19, 2012 11:41 PM
Subject: Re: Zapojení znakového LCD displeje MC1602E-SBL/H a podsvícení

S tím displejem jsem teď dělal taky a překvapilo mě, že tišťák, který už
leta používám, má prohozené vývody 15 a 16 (+ a - pro podsvětlení). Při
tom mám dojem, že jsem tam už dřív dával displeje s podsvětlením a že
svítily. Vyřešil jsem to tak, že na displeji jsou na přívodech k ledkám
propojky (odpory 0R), ty jsem vyhodil a propojil to křížem. Nevím jestli
ten displej má nějaké omezení proudu ledek, pro jistotu jsem to zapojil
přes odpor.
Anděl