Rozdeleni Dual LVDS na 2x single

Petr Weissar weissar na kae.zcu.cz
Úterý Březen 20 11:55:38 CET 2012

Zdravim,

pokousim se marne zjistit, zda se da Dual LVDS rozdelit na 2 vystupy (single
LVDS) = pripojit 2 monitory.
Nasel jsem nejakou starsi nano-ITX od VIA, ktera to umela, ale nedari se mi
zjistit, zda to je bezna vlastnost.
Potrebuji totiz k Mini-ITX desce pripojit 2 LCD panely a v lepsim pripade se
VGA+LVDS nebo VGA+DVI, ale vzhledem k tomu ze na tom panelu stejne je desticka
co to zpatky digitalizuje z VGA, tak bych to pripojil primo z LVDS. Konkretni
typ MiniITX zatim hledam, vykonove mi staci i lepsi Atomy, nektery se deaji i s
IONem, nektere mai single LVDS, nektere Dual ...

Diky za pomoc zkusenejsich

	Petr Weissar