Zapojení znakového LCD displeje MC1602E-SBL/H a podsvícení

Pondělí Březen 19 23:41:44 CET 2012

S tím displejem jsem teď dělal taky a překvapilo mě, že tišťák, který už
leta používám, má prohozené vývody 15 a 16 (+ a - pro podsvětlení). Při
tom mám dojem, že jsem tam už dřív dával displeje s podsvětlením a že
svítily. Vyřešil jsem to tak, že na displeji jsou na přívodech k ledkám
propojky (odpory 0R), ty jsem vyhodil a propojil to křížem. Nevím jestli
ten displej má nějaké omezení proudu ledek, pro jistotu jsem to zapojil
přes odpor.
Anděl