Raspberry Pi

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Pondělí Březen 19 20:58:51 CET 2012

Puvodni zprava "Re: Raspberry Pi" od "Petr Tomasek (hw-list na list.hw.cz)" z 8. března 2012, 13:10:37,
msgid:20120308121037.GA11452 na ebed.etf.cuni.cz (3520 bajtu):

PT> No, jenze tady u toho mam pocit, ze to navrhli obzvlast blbe
PT> a ze se to dalo lip.

Me to trosku pripomina porekadlo: Kazdy dobry umysl bude po zasluze potrestan.

Misto, abychom byli radi, ze nekdo vyrobi neco takoveho defacto za par korun, tak v tom kazdy rype a
hleda detaily, proc to zatratit a snad i vynadat vyrobci, co je za vola.

Vsak ma kazdy moznost navrhnout neco podobneho, "dokonaleho", a vyrabet to za podobnou cenu. Nejspis
potom  zjisti,  kolik  za  tim  stoji prace a reseni problemu a ze vysledek je otazkou mnoha a mnoha
kompromisu.

Ja si nesmirne cenim, ze se neco podobneho podarilo dotlacit az do vyroby.

--
Preji hezky den,
 Dawid Ferenczy