Re: Nedostupn? GM elec.

JB asrock70 na seznam.cz
Pondělí Březen 19 10:38:00 CET 2012

Poslete adresu , ja se k vam nastehuji, budu u vas na byt a stravu, samozrejme mi zaplatite dovolenou, nejake to auto by se siklo , samozrejme se pristehuji s detma a nekde si pujcim nejakeho invalidu a prislusnika utlacovane mensinovetsiny.
Pokud si nasi skupinu nebudete moci dovolit zivit tak si na to samozrejme pujcite a ja vam ten dluh budu spravovat a ocekavam za to nejake ty premie, videl bych to tak na 300.000Kc koncem roku. Samozrejme i jinak budu ridit vasi domacnost, mam kamose tan vymeta kominy tak vam ho dohodim za 500/rok, mam druheho ten prodava kotle a bylo by hrichem nenechat si za 1000Kc/rok zkontrolovat vas kotel, dalsi kamos je hasic, tak se v lete pripravte na dvoudenni pozarni cviceni.Nasazovani proudnic , nacvik evakuace a tak.

Nelibi, ale vzdyt je to podle vas ta nejspravnejsi cesta.

Ona i ta premisa o tom jak stoupa produktivita je zcela mylna, kdyz porovnate profese a hodnoty,ktere v case trevaji zjistite, ze opak je pravdou. Vynechme pofiderni prumery a statistiky, pojdme na realna cisla. Nas dum postavil architekt v roce 1934 a vcetne pozemku, zahrady za nej bylo zaplaceno 45.000Kč. Mame tu podnik, ktery existoval tehdy a existuje i dnes, delnik si v tomto podniku v roce 1934 odnesl domu mesicne 1000Kč (nadprumerny plat v te dobe , stejny mel lepe postaveny statni urednik, je a byla to drina). Delnik si tedy na dum vydelal za 3,75roku. Pred par roky si u nas v ulici nekdo postavil novy dum, bez pozemku ho to vyslo na 3M Kc. Stejny delnas si ve stejnem podniku dnes domu odnese 18.000Kc,
 tedy na dům bez pozemku vydelava 13,9 let.
Secteno a podtrzeno domy jsou 3,7x drazsi cili produktyvyta ve stavebnictvi je v ralu 3,7x horsi.
Více to ce je zajimavé?
Počet pracovníků ve státní správě stoupl mezi rokem 1934 a 2010 3.5x , ze by náhoda?

Omlouvam se za OT, ale proste mi to nedalo.

JB