LCR meter - konstrukce

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Neděle Březen 18 18:31:29 CET 2012

1V matlabu, scilabu a podobnych je (prvni:krok:posledni) (1:1:3) je
vysledkem vektor [1,2,3], (2:0.5:4) by bylo [2,2.5,3,3.5,4]. Vektor tady
znamena radek matice. Jde je o zkraceny zapis linearni rady cisel.
Scilab je zadrmo ke stazeni viz link kolegy Bubnika a maji k tomu i manual,
kde je syntaxe popsana.
Matlab, scilab je primarne pro praci s vektory a N-rozmernymi maticemi.
Pokud  mate matematicky popis modelu, pak muzete v matlabu simulovat
cokoliv...

PK