Firefox a clipboard

Neděle Březen 18 12:46:53 CET 2012

Dobrý den,
od jisté doby (snad od nějaké aktualizace?) Firefox dělá to, že pokud
zkopíruju adresní řádek do clipboardu, vydrží tam jen dokud Firefox
neukončím. Dřve jsem běžně dělal to, že jsem se někam proklikal, adresu
jsem dal do clipboardu, ukončil Firefox a odkaz jsem vyplác do mailu.
Teď když se zapomenu a Firefox típnu, nic tam není a můžu hledat znova.
Nějak nemůžu najít, kde by se to dalo nastavit. Vždycky jsem bral jako
automatické že v clipboadru všechno vydrží, dokud to sám nepřepíšu něčím
jiným. Jediný program, který se při ukončení ptá, jestli se data v
clipboardu mají udržet, je už historicky cenný Paint shop pro 5 z roku 98.

Anděl