DVB-T2

Sudovec sudovec na seznam.cz
Sobota Březen 17 21:39:38 CET 2012

Jestli to jde, tak bych nákup nové TV odložil. Dokud nebude jasně
oznámené standardní vysílání T2 v ČR, většina výrobců tu nezačne T2
modely prodávat. Leda že by se do té doby zavedlo T2 ve většině států
Evropy jako de-facto standard. Ale i tak je možné že by v ČR
nefungovalo, přeci jen to není jen o ceně HW, ale i o licencích na
patenty, takže každý rád funkci pro určité trhy vypne.

Pokud to nepočká, pokusil bych se na internetu koupit nějakou TV ze
Skandinávie. Pokud vím, tak většina výrobců má pro kontinentální Evropu
víceméně společný SW a tak by měla fungovat i čeština.

Navíc, ČRa už před nějakou dobou naznačovaly, že vysílání v ČR bude
technicky v podstatě identické tomu ve Skandinávii a UK.

	S.