Re: Nedostupné GM elec.

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Březen 16 21:00:04 CET 2012

 16.3.2012, 20:55:42

Koncem unora jsem v <sub> objednal nejake veci, ktere sice meli na
centrale, ale ne na pobocce. Pri objednavani samozrejme chteli vedet
email i tel. cislo. Z toho by se dalo usuzovat, ze kdyz zbozi dorazi,
tak daji vedet, ale ono nic.
Dneska jsem mel cestu kolem prodejny, tak jsem se stavil, pozeptat se,
co je s moji objednavkou.
"Dobre ze jdete, uz nam to tu 10 dnu lezi, uz jsme to chtely poslat
zpatky na centralu."
Toz nejak tak.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz