Obchody se soucastkami, tentokrat z Jizni Korei

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Pátek Březen 16 20:41:05 CET 2012

> Ani se nedokazu rozhodnout jestli mi ty videa delaji dobre, nebo spatne.
> Asi nejaka skryta (?) obsese. Kazdopadne hodne zvlastni se na to divat.

Mame Koreu - prumyslovou zemi kde sezenete vsechno
pak Cesko - radoby prumyslovou zemi, kde krom spotrebniho zbozi uz je
problem
a pak zeme jako Bulharsko - kde krom domaci palenky neni nic - ve 100 000
Perniku jizne od Sofiie byl jediny obchod kde meli duse na jizdni kolo ....

No a kterym smerem si myslie, ze Cesko jde ?

Zdravi Petr Kubac