Nedostupn? GM elec.

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Březen 16 12:22:19 CET 2012

Poměrně nedávno jsem byl na docela zajímavé přednášce, kde jsme se
shodli na tom, že pády všech velkých civilizací v historii jsou si
hooodně podobné.

Taky jsme dospěli k závěru, ža naše současná společnost splňuje
naprostou většinu podmínek nutných k pádu, kdy stačí poměrně nevinný
impulz a spustí se řetězová reakce.

No, bylo to docela depresivní. Na druhou stranu - je pátek, venku je
hezky...

Jirka