LCR meter - konstrukce

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Březen 15 22:07:15 CET 2012

No doktoraty sa davaju za to, ze dokazete samostatne riesit a
analyzovat problemy... A to sa nezaobide bez dostatocneho frcania na
zmeske travy z mathematici, matlabu a spicu... A ako extazu dostanete
programovanie v C++. Samozrejme ani toto vam nestaci, pokial Vam
skolitel nepovie, ze napr. dielektrika su silne nelinearne a nestrci
vam nejaku buchlu a nenastudujete si danu problematiku do hlbky.

Co sa tyka vypoctov, mal som na mysli iny typ charakterizacie, nez tu
prezentujete Vy.

A.