Re: LCR meter - konstrukce

JB asrock70 na seznam.cz
Čtvrtek Březen 15 20:46:25 CET 2012

Tuto konstrukci znam, dokonce i s autorem, je to defakto obslehnuty cinsky LCR a ten bude pocitam obslehnuty rucni Agilent , ktery ma RV.

Husta by byla konstrukce s dvema DDS , s tim by sel spachat merak pro frekvence v MHz mozna i vice.
Husta by byla konstrukce s STM32F4, 3 interni ADC jde pouzit jako 1 x 6MSps to by teoreticky slo pouzit i k mereni na 1.5MHz, 4 vzorky 2 zakladni + dva dalsi pootocene o 90St teoreticky bychom meli mit primo realnou a imaginarni slozku.

JB