OT lightweight mail clients, was: LCR meter - konstrukce

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Březen 15 19:24:10 CET 2012

Já jsem se kdysi dávno díval jestli by ten Popcorn nešel přiohnout, mám
dojem že tenkrát jsem něco našel. Nevzpomenu si, že by v tom byl nějaký
velký problém, dnes se to ale jeví s dostupností těch úprav velmi bledě.
Každopádně, jestli je k dispozici zdroják, tak vyhledáním jeho fragmentů
se dá..... nebo jeho zveřejněním........ Taky mi utkvělo, že používáte
nějaký tak trochu jiný hardware :-) BB?
Já používám hacky a carky z duvodu jakesi nevysvetlitelne priority ;-)
S pozdravem,
Miloš Dašek