OT, komerce: Nechcete někdo koupit 1ks hodinek MetaWatch?

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Čtvrtek Březen 15 11:26:16 CET 2012

Dobrý den,

mám tu od podzima 2011 jedny hodinky MetaWatch. Původně jsem měl na mysli komerční projekt, ale s toho sešlo. Stály 200 dolarů, jsou jako nové, na ruce jsem je měl jednou. Jestli máte někdo zájem, asi bychom se domluvili.

Hlavní výhodou je možnost si posílat na ruku notifikace z Androidího telefonu. Na jedno nabití vydrží max 5 dní.
Speciální displej, matný segment na reflexivním pozadí (nebo obráceně). Displej je naprosto neobvyklý, trošku divoký.
Konečně snad uvolní TI CCS vývojové prostředí pro programování firmware.

http://www.metawatch.org/

Mám digitální model.

Vojta Bubník