LCR meter - konstrukce

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Březen 15 11:03:21 CET 2012

Ano, je to tak, jak jste to nakreslil. Resp. ještě dodám, že i vzhledem
ke vztahům, které jste napsal, je mírně irelevantní, kam přesně se Rp
zapojí. Myslím tím, zda tak, jak to je, nebo třeba paralelně až ke
svorkám celého dvojpólu.

Jinak obrázky samozřejmě vkládat můžete, pokd mají rozumnou velikost
(řekněme max. desítky kB). Schéma ale rozhodně nikoliv jako *.jpg. Viz
příloha. Kvalita obrysů nic moc (protože to vzniklo úpravou Vašeho
*.jpg), srovnejte ale i velikost...

---
Jirka