Lokalizace polohy kabelu

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Středa Březen 14 16:01:43 CET 2012

Dne 14.3.2012 15:52, Ales Filip napsal(a):
> Dobrý den,
>
> Musí se to trochu nastavit potenciometrem v místě, kde víš, že není
> kabel. Potom to opravdu najde kabel docela dobře. Mezi obývákem a
> kuchyní máme panel 6cm tlustý, a ukazovalo mi to i prodlužovák pod
> napětím na druhé straně panelu :-) Ten detektor měří na jedné šikmé
> straně železo a na druhé kabely pod napětím. Možná jste přikládali
> nesprávnou měřící plochu :-)

Takhle nějak jsme to podle návodu zkoušeli, bohužel marně. Možná
povedenější kousek - ten v Hadexu stál sice jen 260 Kč, ale až na
nálepku Ferm byl úplně stejný.
Mně by ani moc nevadilo, kdyby ta poloha nešla určit přesně, ale
potřebuju s jistotou vědět, že tam ten kabel není. Jinak by nám buď
neprala pračka nebo bych musel vyměnit obkládačku :-)

Díky
JF