fázovací článek 90 stupňů pro kvadraturní VFO KV přijímače

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Březen 13 15:39:29 CET 2012

22 stupnov chyby je uz pomerne dost. Nechcem nejak odradovat od takeho
napadu ale mam tusak ze to uz nebude fungovat :-) Sila cislicoveho
spracovania je v tom ze v pripade kvalitnych vstupnych signalov sa tam
da doslova carovat. Vela ludi si ale neuvedomuje ze zaroven tiez plati
"rubbish in - rubbish out".
b.