Re: Re: fázovací článek 90 stupňů pro kvadraturní VFO KV přijímače

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Úterý Březen 13 12:51:14 CET 2012

Díky za námět.

Jak se té věci říká anglicky, abych si k tomu  mohl dohledat teorii?

Něco mi říká, že k téhle věci se připojí na port 1 nesymetricky zdroj, na portech 2 a 3 dostanu o 90 stupňů posunutý signál a na port 4 dám zátěž, která sežere, co neodteče porty 2 a 3. Nebo jsem vedle?

Když se koukám na Vaše schema, omega je kmitočet středu? Jak moc je to širokopásmové?

Vojta Bubník