LCR meter - konstrukce

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Březen 13 12:30:33 CET 2012

 13.3.2012, 12:20:26

A v cem by mel byt ten vas merak lepsi nez uvedene konstrukce ?
Jake mate teoreicke znalosti ?
Jakou mate v elektronice praxi ?
Co vsechno uz jste postavi ?
Co z toho jste sam navrhnul ?
Fungovalo to naprvni pokus, nebo jste musel hledat zavadu ?
Jake merici vybaveni mate k dispozici ?

Ono jaksi, to ze se na webu povaluji haldy jednoduchych meraku, ale
neco lepsiho je stejne vzacne jako poctivy politik ma svuj duvod.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz