LCR meter - konstrukce

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Březen 13 12:06:43 CET 2012

v prvom rade by sme to nemali na zaciatku prehanat. Povodna otazka bola
od studenta strednej skoly, ktory sa snazi nieco naucit a chce to robit
tak ze skonstruuje maly meraci pristroj.
Takze pre zaciatok by sme sa mali najprv jeho spytat ake ma ambicie a
ako na aku zlozitost si trufa :-))
b.