LCR meter - konstrukce

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Březen 13 10:32:57 CET 2012

Nepostrehol som, kde bolo v povodnom dotaze schovane, ze ten merak ma byt specializovany na meranie komplexnych impedancii pri stredne vysokych frekvenciach.

Je pravda, ze nebol presne urceny ucel zamyslaneho meraka, ale myslim si, ze "univerzalny" merak moze pokojne ignorovat cokolvek nad par kHz, ale mal by byt schopny povedat zrozumitelnu informaciu, ked tam vrazim prachsprosty elektrolyt zo zasuvky.

wek