LCR meter - konstrukce

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Březen 13 10:06:33 CET 2012

Slusne informacie o meraniach a ine su tu: http://www.g3ynh.info/zdocs/bridges/index.html
A moje najoblubenejsie citanie na tomto webe je "AC Theory"

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of hutta.j na seznam.cz
Sent: Monday, March 12, 2012 10:58 PM
To: HW-news
Subject: Re: LCR meter - konstrukce

Dekuji za reakci.
Neni az tak daleko od mych predstav. Tema jsem nazval konstrukce protoze mi primarne jde o vlastni stavbu nebo alespon nastin nebo pomoc s konstrukci.
Jsem stale jeste stredoskolak se zajmem o elektroniku, ktery ma snahu, ale nemam se koho zeptat, postupem casu jsem zjistli, nejvice se naucim pri snaze neco postavit.
Pri svych pokusech narazim na absenci slusnejsiho merice impedanci a snazim se proniknout do veci okolo vlneni rozhodl jsem se zkusit minimalne teoreticky sestrojit LCR metr.

Samozrejme jsem si na netu nasel ruzne konstrukce s PIC, ATMEGA nebo s audio DAC, ale rad bych zkusil neco lepsiho . Treba srovnatelneho s tim "poloprofi" nerakem za 50k Kc :-).
Mozna to je moc ambiciozni a zjistim, ze to nezvadnu, ale i tim se toho dost naucim.

Proto
>Pokud by byl zajem muzeme si nastinit problemy na ktere jsem prisel a jiste se najde rada, ktere mi unikly.
>Je to vsak spise na serial nez na jeden prispevek.
Minimalne ja budu za poznatky vdecny. Stejne tak za doporuceni jakou literaturu precist.

Jiri Hutta