LCR meter - konstrukce

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Březen 13 09:17:07 CET 2012

tak to ste urcite dobre :-) Treba byt zvedavy a pytat sa. Z odpovedi
treba niekedy odfiltrovat kopy balastu, ale urcite sa dozviete aj
relevantne informacie.
Presne ako pisete treba zacat s navrhom a rozborom meracej metody.
Uvidite co sa da zrealizovat a co nie a akym smerom ist. Nemozem sa
ubranit dojmu ze vacsina ludi co chce merac postavit sa v provom rade
rozhoduje aky procesor pouzit a meracia metoda "sa uz nejak doriesi".
Tade cesta urcite nevedie.
Pred casom sme tu rozoberali meranie impedancie aj na vyssich
frekvenciach pomocou dds generatora, odporoveho delica, rychleho AD
prevodnika a kvadraturnej demodulacie. Je to trochu zlozitejsia metoda
ale mala by byt schopna merat komplexnu impedanciu v sirokom rozsahu
hodnot aj frekvencii. Matematika nebola velmi zlozita, je to viacmenej
len impedancny delic. Skusim pohladat vypocty co som robil.