Re: Jaký mikroskop

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Březen 12 22:41:05 CET 2012

Pokud na to nespechate, tak Lidl miva opakovane v akcich docela
podareny mikroskop. Ma i USB kameru, tu jsem jeste ale nepouzil
(coz je ostuda). S mikroskopem velka spokojenost.

PL

*****************************
From: "Standa Palas" <stpalas na quick.cz>
To: "Hw-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, March 12, 2012 10:36 PM
Subject: Jaký mikroskop

Dobrý den.

Uvažuji o koupi usb mikroskopu pro usnadnění oprav smd desek. Můžete mi říct
jaký typ je dobrý, popř. čeho se vyvarovat. Něco mají v GM ale rád bych znal
osobní zkušenosti. Nerad bych koupil něco, co se mi pak  bude jenom válet v
šuplíku. Zatím používám velkou stojanovou lupu se zářivkou - je to tedy
lepší než nic ale chtělo by to něco lepšího. Potřebuju to na občasnej
servis, tak by tomu měla odpovídat i cenová relace, nic profi za
desetitisíce nechci.

Staňa